سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

اجاره ويلا در فيلبند

۲۰ بازديد

اجاره ويلا در فيلبند : فيلبند نام روستايي است در شهرستان بابل كه زيبايي‌اش شما را به بند مي‌كشد، آنطور كه نتوانيد دل از ديدنش بكنيد. اين روستاي داراي ويلاهاي با قيمت بسيار مناسب و ارزان مي باشد. سوئيت و ويلاهاي روستاي فيلبند داراي امكانات روستايي مي باشد و شما ميتوانيد بهترين سوئيت وويلاها را با چشم اندازي زيبا از اقيانوس ابر با قيمت باور نكردني از شبي 200 هزار تومان براي اقامت خود در اين روستا رزرو كنيد. جهت رزرو ويلا و سوئيت با اين شماره تماس گيريد.

09114481870

اجاره ويلا ارزان در فيلبند

اقامتي هيجان انگيز و بي نظير را در فيلبند تجربه كنيد. اين سوئيت داراي يك اتاق خواب و امكاناتي نظير مبلمان , تخخواب ,حمام گرم و يك تراس با مساحت 15 مترمربع شما را به تماشاي منظره بي نظير طبيعت و ابرها دعوت مي كند. زمان آن رسيده است كه دل از زندگي شهري بركنيد و خودرا در ميان اين روستاي ييلاقي رها كنيد و تجربه يك زندگي شيرين را به همراه عكاسي در كنار خانواده براي خود رقم بزنيد. ظرفيت اين سوئيت براي 3 الي 5 نفر كافي مي باشد و مي توانيد يك حل خوب و فراموش نشدني در تراس اين سوئيت براي خود و خانوادتان رقم بزنيد. كد رزرو اين ويلا در فيلبند 283 مي باشد.

اين روستا اوج و ارتفاعي غرورآميز دارد و به بام مازندران مشهور است. فيلبند بر فراز ابرها منظره‌اي بي‌نظير را در دل رشته‌كوه البرز رقم زده و با سرما و خرمي بي‌مثالش گردشگران را محو زيبايي خود مي‌كند. روستاي فيلبند يكي از بهترين روستاهاي ييلاقي و معروف ايران محسوب مي شود كه مردم از گوشه كنار براي ديدن اقيانوس ابرها به اين منطقه رويايي سفر مي كنند. اگر شما هم قصد برنامه ريزي براي سفر داريد سفر به فيلبند منطقه اي خوش آب و هوا با منظره بي نظير و خارق العاده را فراموش نكنيد.

روستاي فيلبند كجاست؟

فيلبند در فاصله 86 كيلومتري شهر بابل از توابع استان مازندران قرار دارد. اين روستا با اينكه در فاصله 30 كيلومتري آمل قرار گرفته است ولي جزء شهر بابل محسوب مي شود. فيلبند آخرين روستاي منطقه چلاو محسوب مي‌شود. به دليل ارتفاع زياد و سرماي شديد در اين منطقه رويش درختان درهم تنيده مشاهده نخواهد شد. سرماي هوا در فصل زمستان به قدري زياد مس ياشد كه هر درختي تاب و توان رشد در اين منطقه را ندارد و برخي از گونه هاي درخت ماند آلوچه ترش , زرشك جنگلي مي توانند دراين منطقه رشد داشته باشند.

اجاره ويلا در فيلبند

اجاره ويلا در فيلبند

شب در فيلبند كجا بمونيم؟

اين روستا به دليل مسير طولاني و سختي كه دارد ساخت هتل و يا ويلاهاي با امكانات عالي مقدور نمي باشد و شما بايد مدت زمان سفر خود را در خانه هاي مردم روستا باامكانات عادي گذران كنيد. البته ناگفته نماند اگر لوازم كمپ به همراه داريد مي توانيد در اين روستا كمپ بزنيد. فقط دقت داشته باشيد اين روستا در فصل بهار و تابستان شبهاي سردي دارد حتما پتو و كيسه خواب به همراه داشته باشيد.

اجاره ويلا در فيلبند

اجاره ويلا در روستاي فيلبند

اگر قصد اقامت در روستاي ييلاقي فيلبند را داريد مي توانيد بهترين ويلاها , خانه هاي روستايي را با ارزان ترين قيمت در سايت ما با چند كليك ساده انجام دهيد.

 

اجاره ويلا در فيلبند

قيمت اجاره ويلا در فيلبند

قيمت ويلا و سوئيت هاي فيلبند با توجه به زمان سفر متغير مي باشد اما شما ميتوانيد سوئيت و ويلاهايي را با ارزان ترين قيمت از شبي 150 هزار تومان براي اقامت خود رزرو نماييد. هر چند كه در فصل بهار قيمت ويلاها با توجه به امكاناتي كه دارد زياد مي باشداما براي خوش گذراني كمي بايد دست به جيب بود.

از چه راهي به فيلبند بريم؟

فيلبند آخرين روستاي منطقه چلاو مي‌باشد و راه دسترسي ماشين رو به آن وجود دارد.  براي رسيدن به فيلبند بايد راهي جاده هراز شويد، حدودا 140 كيلومتر از سمت تهران برانيد تا به 25 كيلومتري جنوب آمل برسيد سپس وارد فرعي (سنگچال) شويد كه در سمت راست شما قرار دارد و راه تان را به سمت روستاي فيلبند در پيش بگيريد.

شما مي توانيد براي خوش گذراني بيشتر يك روزرا در روستاي زيباي چلاو هم سپري كنيد و آرام آرام خود را در ميان طبيعت زيباي فيلبند رها كنيد. براي اجاره ويلا در چلاو كليلك كنيد.

اجاره ويلا در فيلبند

اجاره ويلا در فيلبند

با چه ماشيني به فيلبند بريم؟

مسير دسترسي به روستاي فيلبند آسفات مي باشد و شما با هر ماشيني م يتوانيد به اين روستاي ييلاقي سفر كنيد و فقط دقت داشته باشيد كه اين روستا آخرين روستا از منطقه چلاو محسوب مي شود و داراي شيبي نسبتا تندي مي باشد پس ماشن خود را قبل از حركت چك كنيدتا به مشكلي برنخوريد.

براي سفر به فيلبند باخودمان چي ببريم؟

در اين روستا امكاناتي مانند لوله كشي آب , سرويس بهداشتي عمومي , برق و سوپر ماركت يم باشد. اما در فصل بهارو تابستان به ازدياد جمعيت احتمالا شاهد قطعي آب باشيد. در اين فصل به دليل ورود تعدا مسافر زياد بيشتر لوازم گران مي باشد و شما م يتوانيد صندوق عقب ماشين خود را پراز خوراكي و تنقلات كنيد. البته ناگفته نماند مردم اين روستا ميزباني خوبي براي سرو صبحانه ؛ناهار و شام دارند و شما م يتوانيد انواع غذاهاي محلي را در اين منطقه بخوريد.

اجاره ويلا در فيلبند

بهترين فصل سفر به فيلبند

روستاي ييلاقي فيلبند در فصل زمستان و سرما غيرقابل تردد وسكونت مي باشد به طوريكه در اين فصل خالي از سكنه مي باشد و اما فصل بهار و تابستان. اين روستاي ييلاقي همه ساله در فصل بهار و تابستان چيزي در حدود چند برابر ظرفيت خود مهمان پذير مي باشد. حتي خود مردم مازندران و بابل هم براي استفاده از هواي بهاري و دلپذير روستاي فيلبند دراين منطقه سكونت ميگزينند.

اجاره ويلا در فيلبند

اجاره ويلا در فيلبند

در فيلبند چه مي بينيم؟

يكي از جذابيت هايي كه شما را براي سفر به فيلبند آماده مي كند ديدن اقيانوسي از ابر كه به آرامي از كنار شما عبور مي كند و تمام شما را در بر مي گيرد.مي توان گفت يكي از انگيزه هاي حضور طبيعت گردان و گردشگران به اين روستاي زيبا همين مسئله و ديدن منظره خارق العاده گذر ابرها از زير پاي شان است. طبيعت بسيار زيباي روستا، بازديد از ييلاقات و دشت‌هاي سرسبز فيلبند، مناظر فوق العاده جاده، تجربه بودن در كلبه‌هاي جوبي روستا توام با آرامش خاصي كه در اين منطقه خواهيد ديد چيزهاي ديگريست كه در فيلبند تجربه مي‌كنيد.

مكان‌هاي ديگر فيلبند كه طرفداران خاص خود را نيز دارد دوامامزاده قاسم درخود فيلبند و امامزاده يحيي در مجاورت روستا مي‌باشد. دو تكيه هم در غرب اين روستا واقع شده است. البته اين روستا علاوهبر جذب گردشگران بهترين منطقه براي عكاسان و كوهنوردان نيز مي باشد.

پس از گشت و گذار در فيلبند و عكاسي از مناظر تكرارنشدني، مي‌توانيد مسير خود را به جنگل‌هاي چلاو سنگ‌چال ادامه دهيد و با تماشاي مناظري از كلبه‌هاي چوبي، دشت‌هاي سرسبز و گله‌هايي كه براي چرا آمده‌اند دل را به طبيعت بسپاريد.

اجاره ويلا در فيلبند 

در فيلبند چي بخوريم؟

در اين روستا مكان هايي وجوددارد كه انواع غذاهاي محلي مانند كدو بره ي مازندران , مالابيج , نازخاتون و ديگر غذاهاي محلي كه امكان تهيه و پخت آن وجود داشته باشد.

اگر به دنبال آرامش، سكوت، تنفس هواي ناب و در يك كلام، ديدن رؤيايي در واقعيت هستيد، بدون شك فيلبند همان سرزمين رؤياهايتان است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.