سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

ديوار پيش ساخته آجري

۱۸ بازديد

ديوار پيش ساخته آجري

هر آنچه كه براي پوشاندن فضاي بيروني منزل خود از آن استفاده مي كنيد ، نقش مهمي را در جذابيت خانه ي شما دارد. امروزه صاحبان خانه ، معماران و طراحان ساختماني گزينه هاي زيادي را براي انتخاب دارند ، كه انتخاب را كمي دشوار مي كند .

مواردي كه بايد در انتخاب مصالح درست مورد توجه قرار گيرد شامل ظاهر ، دوام ، نگهداري و هزينه است .  ممكن است بسياري از مالكان خانه كه به دنبال گزينه اي جذاب و با دوام هستند ، آجر را در نظر بگيرند ، اما خوب است كه نماي فايبرسمنت را نيز در نظر بگيرند.

نماي ساختمان خود را با آجر بسازيم يا فايبرسمنت؟

آجر از ظاهري بسيار متمايز برخوردار است كه مورد توجه بسياري از افراد قرار مي گيرد ، اما متأسفانه اين پوشش خانه جذابيت جهاني ندارد. در مقابل نماي فايبرسمنت بسيار متنوع تر است.  نماي فايبرسمنت به دليل قابليت تنوع رنگ و رنگ پذيري و همچنين تنوع طرح جذابيت و طرفداران بيشتري را به خود جلب كرده است.

فايبرسمنت در قالب چوب و آجر طبيعي شكل مي گيرد و جلوه اي از چوب و آجر طبيعي را به نماي ساختمان شما مي بخشد. اين بدان معني است كه نماي فايبرسمنت مي تواند طيف گسترده تري از سبك هاي مختلف معماري را تكميل كند ، در حالي كه آجر فقط تعداد كمي از آنها را تكميل مي كند.

يكي از دلايلي كه ممكن است بسياري از مالكان خانه نماي فايبرسمنت آجري را در نظر بگيرند دوام اين محصول در برابر رطوبت و حشرات ، حرارات ، آتش و .... مي باشد.

فايبرسمنت يك انتخاب عالي براي بازسازي نماي ساختمان شما

 اجراي نماي فايبرسمنت بسيار ساده تر و ارزانتر است . اين امر باعث مي شود كه نماي فايبرسمنت يك انتخاب عالي براي بازسازي باشد ، بخصوص براي خانه هايي كه نماي بيروني آن بايد در يك بازه زماني خاص به روز شود .

يكي از عوامل ديگري كه هميشه در انتخاب نوع نماي ساختمان مورد توجه قرارا مي گيرد هزينه است .  نماي فايبرسمنت  گزينه كم هزينه اي است كه مي تواند يك پس انداز فوق العاده باشد.

در حالي كه آجر براي برخي از سبك هاي معماري يك پوشش جذاب و بادوام است ، اما بسياري از خصوصيات فايبرسمنت را در خود ندارد.  افرادي كه به دنبال يك تعمير و نگهداري كم ، نصب آسان و نماي جذاب براي خانه هاي خود هستند ، ممكن است بخواهند به جاي آجر ، فايبر سنت را در نظر بگيرند.

در طي سال هاي اخير شركت كناميت توانسته فايبر سمنت را با طراحي هاي جديد و نوين به بازار عرضه كنند. تا هم از استحكام و سبكي كافي برخوردار باشد وهم زيبايي هاي ويژه براي طراحان و معماران ايجاد كند . واحد تحقيقاتي اين شركت توانسته با پيروي از فرهنگ غني اين سرزمين دو نوع طراحي جديد نماي چوبي و آجري جهت نماسازي و كارهاي دكوراتيو با كيفيت مطلوب توليد كند.

 نماي طرح چوب فايبرسمنت كناميت

براي توليد نماي چوبي كناميت از فناوري خاصي استفاده مي شود و ظاهر اين نماها از چوب طبيعي مدل برداري و قالبسازي شده و مي تواند خاطره طبيعت را در ذهن ها تداعي كند. اين محصول معايب چوب مانند پوسيدگي در اثر قارچ ها، كرم خوردگي، آفتابزدگي را ندارد و مي تواند سال هاي سال با زيبايي و كمترين آسيب دوام داشته و از نظر مكانيكي نيز مقاوم در مقابل حوادث طبيعي مانند باران، زلزله و باد باشد.

 نماي طرح آجر فايبرسمنت كناميت

 در حالي كه اجرچيني در ايران قدمت حدود ۹۰۰۰ ساله دارد اما در معماري هاي كنوني نمي توان نماهاي زيبايي از آجر يافت به طور كلي استفاده از آجرنما به علت سنگيني نيازمند پشتيبان با ديوار نگهدارند است در اين ميان ديوارهاي سنگين در برابر حوادث طبيعي مانند زلزله و باران هاي شديد ايمن نبوده و مشاهده مي شود پس از مدتي آجرها به دليل نصب ناصحيح يا سنگيني ديوار از محل اصلي جدا شده و باعث خطرات و مشكلاتي مي شود و علاوه بر اين استفاده از ديوار نگهدارند بسيار گران و زمان بر است. بر اين اساس واحد كناميت با طراحي صفحات آجرنماي برجسته كه بند كشي شده و در رنگ ها و طرح هاي مختلف توليد مي شود توانسته گامهاي مطلوبي در ايجاد نماي آجري طبيعي ايجاد كند.

در نماي آجري اين شركت يك پنل با حدود ۱۲ ميليمتر ضخامت با طرح آجر برجسته و بند كشي شده و سبك و مستحكم ارائه مي شود كه دست طراحان و معماران ساختمان را در انتخاب و تنوع ساخت باز مي گذارد يادآور مي شود استفاده از فايبر سمنت آجري مي تواند به علت دوجداره بودن مسئله محل عبور لوله هاي تاسيسات را حل كند همچنين شركت كناميت توانايي دارد در آينده نزديك در صورت تمايل طراحان به بازگشت به معماري سنتي طرح هاي مختلف آجرچيني اسلامي را تقديم معماران كند كه بتوانند در داخل ساختمان به صورت دكوراتيو و در خارج ساختمان ديوارهايي با تنوع بسيار زيباي آجرچيني ايجاد كنند. در اين روش علاوه بر سيكي، زيبايي و استحكام بسيار خوب در معماري مدرن و مي تواند زيباي شگفت انگيز و متنوع داشته باشيم.

مزاياي طرح آجري فايبرسمنت برد كناميت

  • تنوع در رنگ، شكل و سايز
  • نانوپوش، آبگريز و قابل تنفس بودن آجرسمنت كه آن را سازگار با شرايط جوي مختلف مي كند
  • مقاوم در برابر زلزله به دليل سبك بودن
  • ماندگاري و طول عمر بيشتري نسبت به محصولات مشابه
  • سرعت اجراي بسيار بالا
  • عدم ايجاد ضايعات ساختماني و سرو صداي زياد هنگام تخريب
  • كاهش هزينه ساخت وساز به دليل سبكي وسرعت بالاي اجرا
  • اجراي آسان بويژه براي ساختمانهاي مرتفع

شما عزيزان در هر كجا كه باشيد مي توانيد جهت كسب اطلاعات بيشتر در زمينه ديوار پيش ساخته آجري كناميت با كارشناسان اين شركت تماس گرفته 01734338423 و 01734339476  و يا به سايت konamit.com مراجعه و پاسخ سوالات خود را دريافت نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.