سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

فروش مستقيم فيلتر هوا از كارخانه

۹ بازديد

فيلتر هوا را به طور مستقيم و بدون واسطه از كارخانه خريد نماييد تا بتوانيدمحصولي با كيفيت و مقرون به صرفه به دست آوريد. سگال صنعت علاوه بر فروش مستقيم  فيلتر هوا ايده اي براي سرمايه گذاري شما عزيزان دارد واگذاري خط توليد فيلتر هوا گزينه اي بسيار عالي براي در آمد زايي و توليد فيلتر هوا مي باشد ،ارائه مشاوره خدمات فني و مهندسي ،خدماتي است براي راهنمايي بهتر شما عزيزان ،لطفا با ماتماس بگيريد.

فروش مستقيم فيلتر هوا از كارخانه

فروش مستقيم فيلتر هوا از كارخانه : اكثر فيلتر هاي هوا از سلولز عمل آوري شده ، كاغذكه با فيبر هاي مصنوعي تركيب شده اند ساخته مي شوند. آنها اكسيد سيليسيم و ساير ذرات آلوده را در خود جذب مي نمايند و اين ذرات با بافت فيلتر تركيب مي شوند. نوعي فيلتر هوا ذرات آلوده 5 تا 6 ميكروني و بزرگتر را جذب نموده و همچنين قادر است 80 تا 90 درصد ذراتي كه كوچكتر از 2 ميكرون هستند را جذب خود نمايد. بعضي از بهترين فيلترهاي هوا مي توانند تمامي ذرات 2 ميكروني و بزرگتر و اكثر ذرات 1 ميكروني را در خود نگه دارند. جهت مشاوره وخريد بهترين كيفيت فيلتر هوا با ما در ارتباط باشيد.

چطور جريان هوا از فيلتر بايد عبور نمايد؟

اگر فيلتر هوا تعويض نشود ،تجمع ذرات آلوده سبب بسته شدن منافذ عبور هوا شده و جريان هواي عبوري از فيلتر محدود مي گردد. راندمان فيلتر با جذب هرچه بيشتر ناخالصي ها بالاتر مي رود.

اما زماني كه ميزان آلودگي در درون فيلتر از حد معمول فراتر رود ، عبور هوا از بين آن سخت و سخت تر خواهد شد. در نتيجه موتور براي دريافت حجم هواي يكسان ،مكش شديدتري انجام مي دهد.

تاثير اين امر بر واكنش دريچه گاز ، عملكرد موتور و مصرف اقتصادي سوخت قابل توجه است حجم هواي ورودي افت مي كند . پيامد ديگر گرفتگي فيلتر مي تواند بالا رفتن آلاينده منو اكسيد كربن و يا عدم تائيد خودرو در تست آلاينده هاي خروجي از اگزوز باشد.

سازندگان تجهيزات اصلي خودرو ، توصيه مي كنند كه فيلترهاي هواي كنوني پس از طي 30000 تا 60000 مايل تعويض شوند. اما زمان مناسب براي تعويض يك فيلتر هوا  به وضعيت كاركرد موتور بستگي دارد. روش مناسب ، بازبيني ساليانه فيلتر و تعويض آن در هر 2 سال يك بار يا پس از طي 24000 مايل ، البته با توجه به نحوه رانندگي  است.

بررسي فيلتر هوا :

براي بررسي فيلتر ، درپوش آن را باز نماييد، كه با بست ها يا ساير اتصالات نگه داشته شده است. فيلتر را درآورده و در برابر تابش نور آفتاب قرار دهيد. اگر فيلتر خيلي تيره و پرتوهاي عبوري از آن كم باشند ، نشانه گرفتگي بيش از حد فيلتر است و بايد آن را تعويض نمود.

چگونه عمر فيلتر هوا را افزايش دهيم؟

با ضربه زدن به فيلتر بر روي يك سطح صاف و يا با استفاده از مكنده مي توان اندكي عمر آن را تمديد نمود و با كاهش رسوبات قسمت هاي گرفته شده ، تا حدي منافذ آن قسمت ها را باز نمود. انجام اين كارها رسوبات سطحي را برطرف مي كند ولي براي جداسازي ذراتي كه با بافت فيلتر تركيب شده اند ، سودي ندارد. هرگز المنت فيلتر كاغذي خشك را نشوييد ، زيرا اين كار سبب خرابي فيلتر مي شود.

شركت صنعت سگال فيلتر

شركت صنعت سگال فيلتر با همكاري متخصصان و كارشناسان خود در صنعت فيلتر سازي ، آماده ارائه مشاوره خدمات فني و مهندسي در زمينه ي طراحي ، ساخت ، تامين مواد ، نصب و راه اندازي ، نگهداري و تعميرات در خصوص صنعت فيلترسازي مي باشد كه با استفاده از زبده ترين و ساده ترين تيم كارشناسي و فني آماده ارائه خدمات رساني مي باشد.

كاهش مصرف سوخت

يكي از بزرگترين دلايل تعويض منظم فيلتر هوا، كاهش مصرف سوخت است. بر اساس برخي تحقيقات صورت گرفته تعويض فيلتر هواي كثيف ،باعث كاهش مصرف سوخت شده و تا ۱۴ درصد عملكرد بهتر خودروهاي كاربراتوري را در پي دارد. تعويض به موقع فيلتر هوا باعث بهبود ۶ تا ۱۱ درصدي شتاب خودرو هاي انژكتوري نيز مي‌شود.

مطالعات ديگر ادعا مي كنند كه اين امر افزايش ۱۰ درصدي مسافت پيموده شده را به همراه دارد كه باعث صرفه‌جويي سوخت مي شود بدون توجه به اين اعداد نيز مي‌توان به صورت خيلي ساده به اين موضوع پي برد كه فيلتر هواي تميز باعث بهبود جريان هواي ورودي به موتور شده، عملكرد آن را افزايش داده و مصرف سوخت را كاهش مي دهد.

توليد فيلتر هوا

براي ساخت و آماده سازي خط توليد فيلتر هوا به وسيله ماشين آلات، دستگاه ها و تجهيزات گوناگوني وجود دارد كه هركدام بخشي از توليد فيلتر هوا در منزل را انجام ميدهند. و براي ساخت و آماده سازي خط توليد فيلتر هوا به روش دستي ، موارد مورد نياز : پلي – ايزو – كاغذ چين خورده استاندارد فيلتر هوا – كاغذ خام فيلتر هوا – دي ام اف – چسب كاغذفيلترهوا – توري فيلترهوا ميباشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.