پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

چاپ كتاب شعر و رمان

۹ بازديد

چاپ كتاب شعر

 اشعار براي ماندگار شدن بايد چاپ شوند.كتاب شعر حال و هواي انسان را تغيير مي دهد. موسسه چاپ thesispublication  ،با توجه به شرايطي كه براي شعرا و نويسندگان محترم وجود دارد كمترين هزينه هاي ممكن و كم ريسك ترين مسير را براي چاپ كتاب شعر مهيانموده است و پيش نهاد مي كنيم حتما شعر هايتان را به صورت كتاب براي نسل هاي بعدي چاپ نماييد تا علاوه بر ماندگار شدن آن، مانع از سوء استفاده ديگران از اشعارتان شويد .

چاپ كتاب رمان

امروزه شاهد پشتكار بسياري از نويسندگان نوپا هستيم كه شروع به نوشتن رمان مي نمايند .در اين بين تعدادي از رمان ها داراي ارزش بسياز زيادي براي چاپ شدن و تبديل به كتاب شدن را دارند.

ماندگارترين روش براي رمان ،از طريق چاپ كتاب بوجود مي آيد كه در اين صورت ديگران مي توانند آن را مطالعه كنندو با اعمال نظر كمك شاياني به روند رشد كتاب نمايند.

چاپ كتاب رمان و شعر

موسسه پيشگامان مسير دانش ، با همكاري متخصصان و كارشناسان با مهارت در رشته و تخصص خود و همچنين دانش آموخته در امر  چاپ كتاب  آماده همكاري با شما در چاپ كتاب شعر و رمان با تضمين و با كيفيت بالا مي باشد.

چاپ كتاب رمان و شعر

اگر قصد ثبت سفارش و يا درخواست دريافت خدمات و يا مشاوره از كارشناسان و پژوهش گران ما را در زمينه چاپ كتاب شعر و رمان داريد ، كافيست با ما تماس گرفته و يا با تكميل فرم زير منتظر تماس ما باشيد.

۰۲۱۶۶۹۱۶۳۷۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.