پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

نظر ساختمان سازان درباره فايبر سمنت

۹ بازديد

نظر ساختمان سازان درباره فايبر سمنت : ساختمان سازان به عنوان قطب اصلي ساخت و ساز و خريد و فروش ساختمان در كشور معمولا تجربه بسياري در مورد مصالح مختلف ساختماني دارند. معماران و ساختمان سازان در حين كار و شروع انجام يك پروژه تمام جوانب آن را در نظر مي گيرند.زيرا براي ساختمان سازان علاوه بر مقاومت و استحكام بنا ، زيبايي و ارزان تر تمام شدن آن نيز مهم است . در ادامه دلايلي كه باعث شده است تا ساختمان سازان به سمت ، فايبر سمنت برد كشيده شود و سال هاي اخير انتخاب تمام معماران و ساختمان سازان خوش ذوق و با تجربه بوده باشد را براي شما برشمرده ايم:

استحكام بنا : در ساخت فايبر سمنت برد از موادي همچون از ماسه ، الياف سلولزي و سيمان استفاده شده است. بنابراين استحكام خوبي نسبت به ساير مصالح داد.

سرعت كار و پيشرفت پروژه با فايبر سمنت برد: فايبر سمنت برد به دليل اينكه مصالحي آماده محسوب مي شود ، روند ساخت و ساز را تسريع مي بخشد. بنابراين نيازي نيست تا چند كارگر فقط مشغول آماده سازي مصالح باشند ، با فايبر سمنت برد هم نما هم نازك كاري و سفت كاري خانه بسيار سريعتر انجام مي پذيرد.

ارزان تر بودن نسبت به مجموع مصالح : فرض كنيد قرار است يك ديوار بسازيد براي اين ديوار به آجر ، گچ ، سيمان ، ماسه ، آب ، حداقل سه كارگر ، ماشين براي حمل و نقل مصالح نياز داريد، حالا حساب كنيد اين موارد چقدر براي شما تمام مي شود ، جدا از زمان بر بودن و هماهنگي هايي كه بايد درباره تمام امور انجام پذيرد. در حالي كه فايبر سمنت را با يك تلفن سفارش مي دهيد و يك كارگر مشغول نصب آن مي شود ، بدون آن كه ذهن و وقت خود را درگير مورد هاي به دليل كنيد.

نظر ساختمان سازان درباره فايبر سمنت

نظر ساختمان سازان درباره فايبر سمنت

سفت كاري بنا ها با فايبر سمنت برد : سفت كاري بنا تقريبا چارچوب و پايه اصلي يك ساختمان محسوب مي شود ، اگر شما بخواهيد با روش قديم ساخت و ساز را انجام دهيد ، طبيعتا هم روند ساخت و ساز طولاني مي شود هم وزن ساختمان بسيار سنگين مي شود. بنابراين بعد از اينكه كار اسكلت شما تمام شد ، به شركت راديس تماس ( ۰۹۹۱۵۲۲۳۶۹۲ ) گرفته و با دادن اندازه و ابعاد ساختمان ، مشاورين شركت مقدار لازم فايبر سمنت برد را براي شما برآورد خواهند كرد.

نازك كاري با فايبر سمنت برد: احتمالاً از مواد وينيل ، آلومينيوم و گچبري براي خانه خود شنيده ايد ، اما يكي از اين موارد كه محبوبيت بيشتري پيدا كرده است ، فايبر سمنت برد است ، ديگر نياز نيست ريخت و پاش گچ كاري و سيمان كاري را تحمل كنيد ، صفحات فايبر سمنت برد با طرح هاي مختلفي زيبايي بسياري به ساختمان هاي شما خواهند بخشيد و به سرعت كار آن انجام خواهد پذيرفت.

فايبر سمنت عايق رطوبت : . كساني كه در نزديكي دريا زندگي مي كنند ، اغلب آن را نصب مي كنند ، زيرا در برابر هواي مرطوب و نمك دريا بسيار محكم است و مي تواند سالها در برابر باد و باران شديد هوا مقاومت كند. پس ساحل نشينان قطعا درك مي كنند وقتي صحبت از رطوبت و نمك مي شود منظور ما چيست ، در سال هاي اخير انتخاب تمام شهر هاي شمالي براي ساخت و ساز آپارتمان و ويلا فايبر سمنت بوده است.

نظر ساختمان سازان درباره فايبر سمنت

نظر ساختمان سازان درباره فايبر سمنت

فايبر سمنت برد عايق حرارت و آتش است :بيش از ۹۰ درصد از فايبر سمنت ها قابل اشتعال نيستند ، كه دليل ديگري اين محبوبيت است. فايبر سمنت باعث مي شود تا منازل از حشرات و پوسيدگي مصون بمانند، قارچ و كپك نمي توانند رشد كنند ، و باعث مي شود خانه به طور كلي ايمن تر شود. سرانجام ، فايبر سمنت يك مصالح ساختماني همه كاره است.

نماي فايبر سمنت برد : فايبر سمنت در رنگهاي متنوعي موجود است ،مي تواند طرح فلز يا تخته چوب را تقليد كند حتي مي توان روي آن نقاشي كرد تا حتي منحصر به فرد تر به نظر برسد، پس فايبر سمنت برد نماي بي نظيري در صنعت ساختمان محسوب مي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.