سه شنبه ۲۸ فروردین ۰۳

معايب فايبر سمنت برد

۱۴ بازديد

معايب فايبر سمنت برد: از ان جايي كه هر محصولي علاوه بر مزايا داراي معايبي نيز مي باشد فايبر سمنت برد نيز اين خصوصيت را دارا است از معايب فايبر سمنت برد مي توان  اين را گفت كه در گذشته نياز به مصالحي به شكل صفحه در ساختمان سازي بوده  اين نياز به صورت سنتي با چوب قابل تاًمين مي شده ولي  با پيشرفت علم و تكنولوژي صفحات مختلفي مانند ورق هاي فولادي، گچي، پلاستيكي و غيره گسترش پيدا كرد، اما هريك از آنها عيوب مختلفي از جمله ضعف در برابر آتش دارند.

معايب فايبر سمنت برد

معايب فايبر سمنت برد

چرااستفاده از فايبر سمنت برد!

زمانيكه مي خواهيد نماي خانه خود را جذاب نماييد و از هر نظر زيبايي خانه شما چندين برابر شود و همچنين ارزش و دوام خانه شما زياد گرد نوين آراد، فايبر سمنت برد را به شما پيشنهاد مي دهد.شما با استفاده از فايبر سمنت برد بدون استرس كار بازسازي و تعميرات را شروع مي نماييد.

معايب فايبر سمنت برد

انواع فايبر سمنت برد

فايبر سمنت ساده

محل كاربرد : نماي ساختمان ، ديوار هاي داخلي و خارجي

فايبر سمنت طرح چوب

محل كاربرد : نماي ساختمان هاي ويلايي و شهري

صرفه اقتصادي :

اين نماي ساختمان از لحاظ صرفه ي اقتصادي جز نماهاي قيمت متوسط مي باشد تركيبات ساده مواد اوليه اي اين متريال نماي ساختمان و همچنين عدم نياز به دستگاه و ابزارآلات خاص جهت اجراي نماي ساختمان سبب شده است از لحاظ اقتصادي به صرفه باشد.

ديگران نيز اين مطلب را خوانده اند:

____________________________________________________________

فايبر سمنت برد مناسب در تهران

فايبرسمنت برد در مشهد

كاربردچوب ترموو در نما سازي و كف سازي!

آياصفحات سيماني الياف دار سودمند است؟

نماي خلاقانه با فايبر سمنت

___________________________________________________________

در چه مواردي از ديوار فايبرسمنت برد استفاده كنم؟

 

موارد استفاده ديوار فايبر سمنت: در چه مواردي از ديوار فايبرسمنت برد استفاده كنم؟استفاده ازديوار فايبر سمنت يا ديوار پانل سيماني الياف دار در سيستم هاي ساخت و ساز خشك مانند سيستم كناف در ديوارهاي داخلي ساختمان و در قسمتهايي است كه در معرض رطوبت مي باشند مثل سرويس هاي بهداشتي،آشپزخانه و… كه در اين نواحي بجاي استفاده از پانل گچي ميتوان از پانل سيماني كه كاملا در برابر رطوبت مقاوم است استفاده كرد.

معايب سمنت بردشامل چه مواردي مي شود؟

تنوع طرح

اين محصول مورد استفاده در نماي ساختمان به طور معمول در چند طرح محدود خلاصه مي شود و بعد از اجراي نماي ساختمان لازم است حتما رنگ آميزي شود. آيا واقعاً اين يك عيب محسوب مي شود؟ بسياري از محصولات و سنگ ها و نماهاي ساختماني، محدوديت زيادي در طرح دارند.

عايق صوت و حرارت فايبرسمنت برد :

نماي ساختمان با اين صفحات از حيث ايزولاسيون نماي ساختمان با كيفيتي به حساب نمي آيد زيرا در مواد اوليه آن از سيمان استفاده شده و هيچ يك از موارد قيد شده در مبحث انرژي را دارا نيست.

جرم پذيري فايبرسمنت برد :

صفحات فايبر سمنت سطح زبر و ناصافي دارد به همين دليل جرم پذيري آن بالاست و ظرف مدت كوتاهي نماي ساختمان را دچار نقص مي كند.ولي نماي سنگ نيز دچار گچي شدن در مناطق مختلف رطوبتي نيز مي شوند و حتي خطر ريزش آنها بر سر عابران پياده نيز وجوددارد.

وزن فايبرسمنت برد:

هر يك متر مربع نماي ساختمان فايبرسمنت برد ۱۰ كيلوگرم وزن داشته كه به نسبت ديگر نماي ساختمان هاي سنتي هم رديف خود داراي وزن نسبتا زيادي دارد و بار مرده ساختمان را افزايش مي دهد.

آتش سوزي :

نماي فايبرسمنت برد درمقابل آتش سوزي مقاومتي خوبي نشان مي دهند و در شعله ور كردن آن دخيل نمي باشد.

موارد استفاده ديوار فايبر سمنت

شركت نوين آراد توليد كننده فايبر سمنت برد با قيمت رقابتي همراه با كيفيت استاندارد فايبرسمنت در كنار مشاوره هاي تخصصي، مي تواند شما را در موفقيت پروژه تان ، ياري رساند.شركت نوين آراد، با تكيه بر توان علمي و فني كارشناسان و تيم اجرايي خود، توانسته به عنوان يكي از بزرگترين تأمين كنندگان و توليدكننده فايبرسمنت برد، در بزرگترين پروژه هاي عمراني كشور، مشاركت نمايد.جهت ثبت سفارش مي توانيد با ما در تماس باشيد.

معايب فايبر سمنت برد

معايب فايبر سمنت برد

مزاياي فايبرسمنت برد

فايبر سمنت برد در برابر رطوبت و شرايط آب و هوايي بسيار مقاوم تر از مصالح سنتي مي باشد.

فايبر سمنت برد در برابر پوسيدگي طبله نمي شود.

با توجه به ميزان مقاومت خمشي كه دارد در برابر خيس شدن مقاومت بالايي دارد و خللي در كار به وجود نمي آيد.

ظرفيت باربري بالا در كف بدون نياز به بتن ريزي

سازگاري با هر نوع مصالح و مي توانيد توسط انواع مصالح مانند پاركت , سراميك و … پرداخت كنيد.

بهترين گزينه براي محيط هاي مرطوب مانند حمام، دستشويي و آشپزخانه مي باشد.همچنين سهولت نصب كاشي و سراميك از مزاياي ديگر اين محصول در كاربري محيط هاي مرطوب مي باشد.

خصوصيات منحصر به فرد سمنت برد!

از خصوصيات منحصر به فرد سمنت برد مي توان به انعطاف پذيري آن اشاره نمود كه امكان ايجاد سطوح قوس دار در نماي ساختمان را فراهم مي سازد اين امر امتياز ويژه اي به معماران و طراحان جهت استفاده در نماهاي مدرن و سطوح دكوراتيو خواهد داد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.