سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

ترجمه فارسي به انگليسي

۸ بازديد

ترجمه فارسي به انگليسي : ترجمه كاري مهم و دشوارمي باشدو امروزه درجهان مترجمان ارزش بالايي دارند،ترجمه زبان هاي مختلف براي ما اهميت زيادي دارد و ما قادريم با مترجمين خود بهترين نمونه ترجمه ها ارائه دهيم.

ترجمه فارسي به انگليسي
اماترجمه فارسي به انگليسي كاري دشوار است و نيازمند تخصص و حرفه اي متفاوت مي باشد. چرا كه نگارش از زبان فارسي به زبان ديگراست و بايد مترجم بسيار حرفه اي باشد.

ترجمه فارسي به انگليسيدر تخصص ماست و ما با حرفه اي ترين متخصصان خود مي توانيم به ترجمه اين متون بپردازيم.در صورتي كه نيازمند ترجمه فارسي به انگليسي مي باشيد با ما در تماس باشيد .چرا كه سرعت ما در ترجمه و كيفيت بي نظير است.

گروه ترجمه ترجمه فارسي به انگليسي papertranslate

ترجمه فارسي به انگليسي راما درتيمي تخصصي انجام داده و درزمان مناسب و درخواستي به شما ارائه  مي دهيم.

ترجمه فارسي به انگليسيدر موسسه ما در زمينه هاي مختلف و درحيطه هاي مختلف انجام مي شود.و شما در هر زمينه مي توانيد متن را به ما بسپاريد.تيم تخصصي ما با تجربه و دانش خود كار شما را به انجام مي رساند.

در موسسه ما ترجمه فارسي به انگليسي با همراهي ويراستار انجام مي گيرد و اين افراد با دانش خود متن هاي ترجمه شده را ويرايش ميكنند و پس از ويرايش كار به شما تقديم مي گردد .
هزينه ها در موسسه بسيار با صرفه است و با هزينه اي مناسب براي شما به ترجمه مقالات شما مي پردازيم ،و در نتيجه كاري علمي با هزينه مناسب به شما ارائه مي نماييم.
براي آشنايي بيشتر با خدمات ما و نحوه كارمان با ما در تماس باشيدتاجنبه هاي مختلف همكاريمان را به شما اطلاع دهيم و شما را با اين ابعاد آشنا سازيم.

هزينه هاي ترجمه فارسي به انگليسي

ترجمه فارسي به انگليسي،يكي از مباحث مورد توجه بسياري از پژوهشگران و دانشجويان و اساتيدبرتر ميباشد.پژوهشگران براي انتقال يافته ها و مقالات خود به زبان بين المللي و ورود به دنيا علم جهاني،نياز به ترجمه متن فارسي به انگليسي مقالات و پژوهش هايشان دارند.

همچنين دانشجويان و اساتيدي كه از پايان نامه خود مقاله استخراج كرده و قصد ارسال آن براي يك مجله بين المللي را دارند،لازم است مقاله خود را به زبان انگليسي توسط مترجم فارسي به انگليسي انجام دهند.

چاپ مقاله اي اس اي و ترجمه مقاله isi،براي افرادي كه قصددارند رزومه تحصيلي خود را ارتقا بخشند ،بسيار مهم است. و قبل از ارسال مقاله به ژورنال هاي معتبر خارجي، ابتدا بايد مقاله خود را به صورت كاملا تخصصي به زبان انگليسي ترجمه نماييد.

برخي نيز براي انجام پروژه كلاسي و يا ارسال مقاله به وبسايت هاي خارجي و … نياز به ترجمه فارسي به انگليسيدارند. در هر حالت قبل از اقدام به ترجمه،بايد اهداف خود را از مشخص كنيد. سپس مترجم مورد نظر خود را با توجه به سطح تخصصي بودن ترجمه يا عمومي بودن آن انتخاب نماييد.

ترجمه فارسي به انگليسي تخصصي

ترجمه فارسي به انگليسي

ترجمه مقاله isi،و ترجمه مقالهبراي ارسال به ژورنال هاي بين المللي،نيازمند ترجمه اي اصولي و تخصصي است كه علاوه بر بازگرداني صحيح محتوا،بار علمي و عبارات تخصصي را نيز طوري ترجمه كند كه محتواي علمي آن به درستي انتقال يابد.

در غير اين صورت هر چقدر هم مقاله شما در زبان فارسي با ارزش و محتواي علمي باشد،اما در ترجمه،اصل تخصصي بودن آن حفظ نشود و محتواي آن را به صورت عمومي و غير تخصصي ترجمه كنيد،مقاله ترجمه شده ارزش علمي ندارد و ممكن است در ژورنال مورد نظر مورد تاييد واقع نشود!

ترجمه فارسي به انگليسي مقاله isi

بنابراين درترجمه فارسي به انگليسي مقالات تخصصي،نيازبه مترجمي متخصص داريد.چنين مترجمي بايد علاوه بر تسلط بر زبان انگليسي،در يك رشته ديگر نيز داراي تخصص ميباشد.

به عنوان مثال مترجمي كه به زبان انگليسي مسلط و موفق است و علاوه بر آن در رشته مديريت نيز تحصيل نموده،براي انجام ترجمه مقاله تخصصي در رشته مديريت، بسيار صحيح و علمي عمل خواهد كرد.

زيرا عبارات و كلمات تخصصي رشته مديريت را مي شناسد و به خوبي آن را بازگرداني مي كند.

يافتن مترجماني برتر و متخصص در يك رشته خاص،كه ترجمه آن مورد اعتمادو داراي تضمين باشد،كار راحتي نيست.

پيشنهاد ما اين است جهت انجام ترجمه فارسي به انگليسي تخصصي،با موسسات ترجمه معتبر هماهنگ نماييد.چنين موسساتي با مترجمان متخصص در اكثر رشته ها همكاري مي كنند.
موسسه ترجمه پيپرترنسليت آماده ارائه خدمات ترجمه تخصصي و ترجمه فارسي به انگليسي با ضمانت و توسط مترجماني متخصص ميباشد.

تعرفه ترجمه فارسي به انگليسي در موسسه پيپرترنسليت به صورت زير ميباشد:

طلايي ويژه
تماس بگيريد
تعرفه طلايي ويژه در ترجمه فارسي به انگليسي
مترجمين با مدرك دكتري با سابقه بيش از ۸ سال و بازبيني توسط ويراستاران نيتيو
گارانتي مادام العمر
زمان تحويل بر اساس حجم كار
هزينه ترجمه فوري ۱٫۳ برابر
ثبت سفارش
طلايي
۱۳۷۵۰ تومان
تعرفه طلايي در ترجمه فارسي به انگليسي
مترجمين اين پلن ، با مدرك دكتري و همچنين با سابقه بيشتر از ۸ سال ميباشند
گارانتي يك ماهه
زمان تحويل بر اساس حجم كار
هزينه ترجمه فوري ۱٫۳ برابر
ثبت سفارش
نقره اي
۱۱۲۵۰ تومان
تعرفه نقره اي در ترجمه فارسي به انگليسي
مترجمين اين پلن ، با مدرك كارشناسي ارشد با سابقه كمتر از سه سال مي باشند
گارانتي ده روزه
زمان تحويل بر اساس حجم كار
هزينه ترجمه فوري ۱٫۳ برابر
ثبت سفارش
برنزي
۱۰۰۰۰ تومان
تعرفه برنزي در ترجمه فارسي به انگليسي
مترجمين اين پلن ، با مدرك كارشناسي ارشد با سابقه كمتر از يك سال مي باشند
گارانتي ۲۴ ساعته
زمان تحويل بر اساس حجم كار
هزينه ترجمه فوري ۱٫۳ برابر
ثبت سفارش

“تعرفه اعلام شده در تمام خدمات براي يك صفحه استاندارد با ۲۵۰ واژه مي باشد.”

ترجمه فارسي به انگليسي برنزي

اگر هدف شما،ارسال مقاله به نشريات يا كنفرانس هاي داخلي است و يا قصد ترجمه پايان نامه هاي مقاطع دكتري داخل كشور را داريد اين سطح از مترجمين را انتخاب نماييد.

مترجمين اين بخش داراي سابقه كمتر از ۱ سال در خدمات ترجمه مي باشند و به تازگي به جمع مترجمين ما پيوسته اند.

ترجمه هاي ارائه شده در اين بخش داراي گارانتي ۲۴ ساعته مي باشد يعني تا۲۴ ساعت بعد از تحويل هر گونه نقص و ايرادي در ترجمه توسط موسسه به صورت رايگان اصلاح و بازبيني مي شود.

تعرفه ترجمه فارسي به انگليسي به ازاي هر صفحه ۱۰۰۰۰تومان

زمان تحويل بر اساس حجم كار تعيين مي شود.

براي خدمات ترجمه فوري در اين سطح هزينه ۱٫۳ برابر مي شود.

ترجمه فارسي به انگليسي نقره اي

اگر هدف شما ارسال مقاله به نشريات يا كنفرانس هاي خارجي است و يا قصد ترجمه پايان نامه مقاطع دكتري خارج از كشور را داريد،اين سطح از مترجمين را انتخاب كنيد.

مترجمين اين بخش داراي سابقه كمتر از ۳ سال در خدمات ترجمه مي باشند و داراي مهارت نسبي خوبي در اين زمينه مي باشند.

ترجمه هاي ارائه شده در اين بخش داراي گارانتي ۱۰ روزه مي باشد يعني تا ۱۰ روز پس از تحويل هر گونه نقص و ايرادي در ترجمه توسط موسسه به صورت رايگان اصلاح و بازبيني مي شود.

تعرفه ترجمه فارسي به انگليسي به ازاي هر صفحه ۱۱۲۵۰ تومان

زمان تحويل بر اساس حجم كار تعيين مي شود.

براي خدمات ترجمه فوري در اين سطح هزينه ۱٫۳ برابر مي شود.

ترجمه فارسي به انگليسي طلايي

اگر هدف شما ارسال مقاله به نشريات يا كنفرانس هاي خارجي است كه زبان اصلي آن انگليسي است و قصد انتشار مقاله خود در نشريات با ايندكس ISI WOS  يا نشريات تحت پوشش انتشارات هاي معتبر همچون Elsevier و Springer  را داريد اين سطح از مترجمين را انتخاب نماييد.

مترجمين اين بخش داراي سابقه بيشتر از ۷ سال در خدمات ترجمه مي باشند و كيفيت كار آنها تضمين شده است و داراي مهارت كاملا حرفه اي در زمينه ترجمه مي باشند.

ترجمه هاي ارائه شده در اين بخش داراي گارانتي ۱ ماهه است. يعني تا يك ماه بعد از تحويل هر گونه نقص و ايرادي در ترجمه توسط موسسه به صورت رايگان اصلاح و بازبيني مي شود.

تعرفه فارسي به انگليسي به ازاي هر صفحه ۱۳۷۵۰ تومان

زمان تحويل بر اساس حجم كار تعيين مي شود.

براي خدمات ترجمه فوري در اين سطح هزينه ۱٫۳ برابر مي شود.

ترجمه فارسي به انگليسي طلايي ويژه

اگر هدف شما آن است كه درصد پذيرش مقاله شما توسط نشريات تحت پوشش انتشارات هاي معتبر افزايش يابد و دغدغه ضعف فني ترجمه را به هيچ وجه نداشته باشيد اين سطح از مترجمين را انتخاب نماييد.

در اين سطح متن شما ابتدا توسط مترجمين سطح ۳ (ويژه كشور هاي خارجي انگيسي زبان) ترجمه سپس براي ويراستاري به مترجمين نيتيو آمريكايي سپرده خواهد شد تا به ميزان قابل توجه اي درصد پذيرش مقاله شما اقزايش يابد.

در اين بخش مقاله شما براي يك شركت آمريكايي و يا كانادايي ارسال مي شود هزينه ويرايش با توجه به دلار محاسبه و به اين شركت پرداخت مي شود.

برآورد هزينه ترجمه

براي برآورد هزينه لطفا تماس بگيريد.فايل شما بعد از ترجمه در سطح تعرفه طلايي براي موسسه ارسال مي شود.زمان نهايي تحويل كار بعد از ارسال به شركت همكار مشخص مي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.